Customer Service - Aude

Hallo!

Uw levering

Als u contact met ons opneemt over een levering, houd er dan rekening mee dat we enige vertraging ervaren als gevolg van de toename van online bestellingen veroorzaakt door Covid-19. We werken er hard aan om ervoor te zorgen dat alle bestellingen tijdig worden geleverd, dit terwijl we de nodige voorzorgsmaatregelen nemen om onze medewerkers veilig en gezond te houden.

Wij zijn er om u te helpen met technisch advies of met vragen over uw bestelling of levertijden. Maar ook als u problemen hebt of uw ervaring met Primrose met ons wil delen, neem dan zeker contact met ons op.

Wij zijn maandag tot en met vrijdag tussen 10:00-17:00 bereikbaar. Tussen 10:00 en 12:00 is het het drukst, u kunt ons dus beter na 12:00 bellen zodat wij u sneller van dienst kunnen zijn. Mocht u ons niet kunnen bereiken via telefoon, kunt u ons een email sturen via info@primrose-nederland.nl.
Als alternatief kunt u ons via het onderstaande formulier een bericht sturen .

~ Het Primrose Klantenservice Team!


Neem contact met mij op


Om uw bestelling op te zoeken en u sneller te kunnen helpen.


1000 Nog karakters over
Klik op de bloem, ter verificatie:


Ons postadres:
Primrose Nederland
Primrose
44 Portman Road
Reading
RG30 1EA
Verenigd Koninkrijk



Fax: +44(0)118 903 5219



Facturen:
Neem per e-mail contact op met info@primrose-nederland.nl met uw naam, bestelnummer en postcode.





Media vragen

Al uw media vragen kunt u mailen naar media@primrose-nederland.nl

Primrose® is de handelsnaam van Meika Ltd (registratie nr: 4.756.556), geregistreerd op het volgende adres: 44 Portman Road, Reading, RG30 1EA, Engeland. BTW-nummer 945 6917 78.


Klantbeoordelingen:


17,431
Totaal aantal beoordelingen
9,039
Artikel beoordelingen
8,392
Service beoordelingen
Ons klantenservice team