Klanten Feedback
Score: 1/5 Vertalen

"Broken on receipt with no fixings or instructions"

beoordeeld zondag 2 september 2018

Score: 1/5 Vertalen

"ohne Verpackung - lose - teils schimmlige Bretter - für Holzqualität und Ausführung viel zu teuer - nur aus Zeitgründen und aus Mitleid mit dem Postboten angenommen"

beoordeeld zaterdag 23 september 2017

Score: 1/5 Vertalen

"Verpackung sehr mangelhaft, es fehlten sogar Schrauben Aufbauanleitung fehlte komplett. Sehr schlechte Qualität -> Fazit Preis - Qualität passt nicht zusammen!"

beoordeeld zondag 4 september 2016

Score: 1/5 Vertalen

"3 packages, all three had broken parts, 4 screws missing, only one package had the screws in a small plastic bag. Doubt that I will use your services again."

beoordeeld maandag 25 augustus 2014

Score: 1/5 Vertalen

"You needto add an extra class of product below "bad" so that I can describe this bin ! The instructions were inadequate -only after completion do you realise how unhelpful ! The materials were substandard. I would be ashamed to be connected with this product. If asked I would warn anyone off from buying it !!!"

beoordeeld zondag 1 juni 2014

Score: 1/5 Vertalen

"Produit de mauvaise qualité. Il manquait 12 vis sur 14. Les planches étaient très abimés. Le manuel trop succinct."

beoordeeld zondag 30 maart 2014

Antwort von Primrose: "Bonjour Monsieur Fleury, Merci pour votre retour. Nous avons pris note des défauts manifestes de votre bac à compost. Cependant, je vois que vous n'avez pas encore pris contact avec notre service clientèle pour résoudre le problème, soit par un remboursement de votre commande soit en vous renvoyant un article de remplacement. N'hésitez pas à nous contacter par email à info@primrose.fr pour nous faire part de votre réclamation. Nos experts sont à votre disposition pour résoudre votre problème. Nous vous prions, de bien vouloir accepter toutes nos excuses pour la gêne occasionnée. Sincères Salutations -- Service Primrose.fr info@primrose.fr 01 75 00 40 41"
Score: 1/5

"Een plank was over midden gebroken, er zat een slechte kwaliteit plank tussen en de beschrijving hoe hij in elkaar gezet moet worden ontbrak"

beoordeeld maandag 10 februari 2014

Antwort von Primrose: "Wij hebben geen eerder bericht van u mogen ontvangen. Wij zullen contact met u opnemen om voor vervanging te zorgen. Primrose Nederland, Wina Klantenservice"
Score: 1/5 Vertalen

"Vis manquantes, bois abimé (parties cassées), difficultés d'assemblage (mauvais ajustements). Je ne le conseillerais pas. Joli design par contre"

beoordeeld zondag 22 september 2013

Score: 1/5 Vertalen

"Leider ist die Qualität sehr schlecht Preis - Leistung zu teuer Es haben auch Schrauben zum Aufbau gefehlt Würde ich nicht noch einmal kaufen"

beoordeeld maandag 15 juli 2013

Score: 1/5 Vertalen

"very poorly constructed. Alot of the wood was broken. Poor standard of wood. The slots cut out of the wood were not always in the right place and poorly cut. No instruction on assembly. If it had not have been difficult I would have returned this product and asked for my money back."

beoordeeld zaterdag 11 juni 2011

Score: 1/5 Vertalen

"To whom it may concern, I was extremely disappointed with the wooden compost bins I received from Primrose. For starters, many of the ends of the slats were broken where the slots were cut into the wood. I ordered four extra large bins, and all of them had at least three broken slats each. The wood looked nothing like the pictures on the website which show nice quality boxes, very smooth & attractive. The boxes I received were of very rough wood, all of which were damp & covered in mychrorhizal fungus. The slots were very roughly cut with splinters sticking out, & of greatly varying width & depth which meant that the boxes were a nightmare to put together - it was impossible to acheive an even gap between the slats without drilling a great number of extra screws into various places. Screws - there was only one small bag supplied with one of the bins, enough to build one box. I had to purchase more screws to build the other three. Instructions - only one set supplied. There should surely be a set for each box, in case of accidental damge/loss? In short, these boxes are rubbish & I will certainly not be recommending them to anybody, nor purchasing anything from Primrose again. In future I will look to spend more on compost bins, rather than be taken in by the cheap price & misleading pictures. Kind Regards, Mr.M.P.Tillyer Head Gardener The Bedford Estates"

beoordeeld zondag 8 augustus 2010