Laagste Prijs Garantie!

Onze Garantie

Wij voldoen en houden ons aan de Wet Kopen op Afstand, omdat wij willen dat u tevreden bent met uw aankoop. Meer informatie hierover vindt u onder Leveringen & Retourneren. Tevens garanderen wij u de veiligheid van uw persoonlijke gegevens. Hoe wij dit garanderen vindt u terug in het door ons gevoerde Privacy beleid.

Laagste Prijsgarantie - Op prijsgebied zijn wij onverslaanbaar.

Als u ergens anders hetzelfde artikel voor een lagere prijs dan de onze tegenkomt, dan betaalt u niet alleen deze lagere prijs maar, als dank voor deze tip krijgt u ook nog eens minstens €10 korting op een ander artikel uit onze catalogus! Wij willen namelijk heel graag onze reputatie van het 'Grootste aanbod tegen de scherpste prijs' behouden. Daarom vergelijken wij onze prijzen dan ook op zeer regelmatige basis met die van andere aanbieders, maar ook wij missen wel eens iets.

Onze prijsbelofte:

Als u, binnen een week (7 dagen) vanaf de besteldatum, ergens anders hetzelfde artikel tegen een lagere prijs tegenkomt dan:

1) Krijgt u dit artikel alsnog tegen deze lagere prijs.
2) Geven wij u minstens €10 korting op een volgende bestelling.

Als de aankoopprijs van een artikel meer dan €100 bedraagt, dan krijgt u van ons een extra tegoed van 10% op die prijs, die u bij deze of een volgende bestelling kunt gebruiken. Stel dat u product X bij ons voor €205 ziet en u dit zelfde product ergens anders voor €200 heeft gezien. Niet alleen betalen wij u dan het verschil terug (€5) maar wij geven u daar bovenop nog een tegoed van €20 (10% van €200) die u bij de aankoop van een ander artikel uit onze catalogus kunt besteden. Naast de van toepassing zijnde gebruikelijke voorwaarden moet het artikel van de concurrent binnen Nederland op voorraad zijn, dezelfde levertijd hebben en de prijs moet inclusief de verzendkosten lager zijn dan onze prijs inclusief verzendkosten. Per klant kan er een maximum aantal artikelen dat hiervoor in aanmerking komt worden bepaald.

Contacteer onze klantendienst als u van onze prijsgarantie gebruik wilt maken.

Klachten


Mocht u een klacht hebben, dan kunt u ons bellen op +31(0)10 7994336, een email sturen naar info@primrose-nederland.nl, of per brief uw klacht indienen bij ons hoofdkantoor:

Primrose
44 Portman Road
Reading
RG30 1EA
Verenigd Koninkrijk

Alle klachten worden op een eerlijke, effectieve en vertrouwelijke manier afgehandeld. Wij doen er alles aan om uw klacht binnen 24 uur af te handelen.