Eigentijdse Hazelaar Schutting Gekliefd 180cm

Code: GS0092
Eigentijdse Hazelaar Schutting Gekliefd 180cmEigentijdse Hazelaar Schutting Gekliefd 180cmEigentijdse Hazelaar Schutting Gekliefd 180cmEigentijdse Hazelaar Schutting Gekliefd 180cmEigentijdse Hazelaar Schutting Gekliefd 180cm
< >
Eigentijdse Hazelaar Schutting Gekliefd 180cmEigentijdse Hazelaar Schutting Gekliefd 180cmEigentijdse Hazelaar Schutting Gekliefd 180cmEigentijdse Hazelaar Schutting Gekliefd 180cmEigentijdse Hazelaar Schutting Gekliefd 180cm
Korting op grote aantallen
x4 97,99
per stuk
x5 96,99
per stuk
Bespaar 5,00
x10 95,99
per stuk
Bespaar 20,00
x15+ 94,99
per stuk
Bespaar 45,00

De minimale bestelhoeveelheid is 4 stuks

Eigentijdse Hazelaar Schutting Gekliefd 180cm

Ook verkrijgbaar als Ongekliefd Hazelaar (klik hier) voor dezelfde afmetingen.

Ook verkrijgbaar in Wilgen (klik hier)

Let op: Dit is een natuurproduct en afmetingen kunnen enigszins afwijken

Wellicht zou u een Wilgenscherm willen overwegen. Wilgentenenschermen zijn goedkoper en maken het mogelijk om bestaande muren of hekken te bedekken met natuurlijk wilgen.

Afmetingen:
Extra Large: Breedte 180cm x Hoogte 180cm

Extra Opties De geselecteerde opties worden toegevoegd aan uw bestelling

 
Klanten Feedback
Score: 5/5

"Een goed product voldoet aan de omschrijving."

beoordeeld woensdag 5 augustus 2015

Score: 4/5

"enkelstroken warenl losgeraakt, waarschijnlijk door het vervoer."

beoordeeld maandag 9 juni 2014

Score: 5/5 Vertalen

"Good sturdy product"

beoordeeld woensdag 22 maart 2017

Score: 5/5 Vertalen

"Product supplied on date deu and helpful delivery service"

beoordeeld dinsdag 28 februari 2017

Score: 4/5 Vertalen

"Some bit broken"

beoordeeld maandag 12 september 2016

Score: 5/5 Vertalen

"The panels were nicely made (considering the uneven nature of the Hazel sticks), and look really good."

beoordeeld zondag 5 juni 2016

Score: 2/5 Vertalen

"Do not order product. Nothing like web description. Customers Services advised us to take to dump after refund received."

beoordeeld donderdag 19 mei 2016

Score: 4/5 Vertalen

"Good, however we had to wait longer than expected for the hurdle fence panels to arrive. I rang to chase the order and it was said that there were only 2 in stock and that a further panel was awaited. I would have appreciated a call from Primrose, rather than having to have chased. The panels arrived 2 or 3 days later and we are pleased with them."

beoordeeld donderdag 19 mei 2016

Score: 1/5 Vertalen

"The quality of the split Hazel Hurdles was appalling. Upon delivery they simply fell apart. This type of fencing has to be well made to survive for any length of time. I have had the same fencing for a number of years but this fencing was shocking."

beoordeeld woensdag 4 mei 2016

Primrose Nederland: : "Thank you for your feedback. We are sorry to hear that you are disappointed with the quality of these hurdles. It appears that you may have received a faulty product. We are glad you have been happy with the quality of this fencing previously, please contact customer services to discuss a replacement or a refund."
Score: 4/5 Vertalen

"...apart from one panel which was damaged at the end. The vertical support at the end of the hurdle had come away from the ends of the horizontal strands and proved to be quite difficult to put back in, especially when you have to part the strands alternately."

beoordeeld dinsdag 29 maart 2016

Toon meer

Een greep uit ons aanbod

 
1 to 6 (van 6 producten)    Bekijk alles       List List List  1